czwartek, 27 września 2012

Let's get started

MY IDEA OF JOURNALISM
Właśnie nadszedł ten moment. Moment zmian. Moje marzenia powoli stają się rzeczywistością.
Oczywiście droga do ich całkowitego spełnienia jest długa, do tego momentu  kosztowała mnie już  wiele wyrzeczeń. Moje wybory nie spotykały się z powszechną akceptacją, ale ja nie jestem od zadowalania innych, /jestem po to/ żeby realizować siebie.
Nie będę pisać, że chce Wam pokazać moją wrażliwość na modę czy inne niuanse.
Chcę pisać, publikować to co w danej chwili mnie zainspiruje.
Mam nadzieje, że ten blog będzie po części narzędziem realizacji moich planów.
ENJOY.

MY IDEA OF JOURNALISM
It is a moment of change. My dream is slowly becoming a reality.
Of course the road is long, full of sacrifices. I do not care what others think.
I want to fulfill my dreams.
I want to write and publish what inspire me.
I think this blog will be a tool realization of my plans.
ENJOY.


1 komentarz: