piątek, 5 października 2012

Make up me part 2

Hi!
Chciałam się dowiedzieć czy wolicie korzystać z zakupów online czy w salonach?
Ja ostatnio zdecydowanie polecam zakupy online, nie dość, że bez wychodzenia z domu zamawiasz ulubione produkty,  w dodatku możesz szybko i łatwo porównać produkty i ceny jakie oferują inne sklepy/strony.
Kolejnym argumentem, jest to, że przy tego typu zakupach zazwyczaj otrzymujesz jakąś miłą niespodziankę gratis. Szczególnie mowa tu o zakupach m.in. na stronach DOUGLAS czy innych internetowych drogeriach. Zapisując się na newslettter otrzymujesz na pierwsze zamówienie  bon o wartości 20 zł. A na kolejne atrakcyjne kody na prezenty.
 Jedynym minusem jest zazwyczaj opłata za przesyłkę. Dodatkowo polecam sprawdzić stronę
KODY RABATOWE bardzo często znajdują się tam kody na dodatkowe prezenty oraz obniżki oscylujące między 10-20%. Czekam teraz na moją przesyłkę, co prawda docelowy produkt nie jest przeznaczony dla mnie, tylko bliskiej mi osoby, ale na razie będę mogła pocieszyć się dodatkowymi prezentami.



Poniżej przedstawiam moje ulubione produkty.

DKNY be delicious



Giorgio Armani
Emporio Diamonds



Ostatnio również oczarował mnie nowy zapach Mexxa Pure Woman, próbkę dostałam w poprzednim zamówieniu z Douglasa. Zapach jest niesamowity, w drogeriach Rossmann,  dostępne są wyłącznie wody toaletowe, które jak wiemy nie są najtrwalsze.



Vanille Noire by Yves Rocher



Versace Crystal Noir
Typowo wieczorowy, intensywny zapach.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz